קושיבינוני
מוכן ב38 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

אפונה דרומית

אפונה דרומית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל אפונה שדה הדרומי. מנה אחת מכילה 165 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 38 דקות. אם יש לך מלח, שיני שום, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו Southern Field Peas and Snaps, אפוני שדה מבושלים, ו - - רוב וולש - (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים סיר גדול מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים שמן למחבת; מערבולת למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים בצל ושום; מטוגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
4
מוסיפים אפונה, 3 כוסות מים ובייקון; מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים, מכוסה חלקית, 30 דקות או עד מכרז. תשליך בייקון. מערבבים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בייקוןבייקון
מיםמים
אפונהאפונה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.