קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות2
ציון בריאות9
מגזין

ארוחת ערב: אורז מטוגן סרטן

ארוחת ערב: אורז מטוגן סרטן
ארוחת ערב, אורז מטוגן עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 378 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך אורז יסמין, רוטב סויה, בשר סרטנים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זמן הכנת המתכון כ 12 דקות. מתכונים דומים: ארוחת ערב: אורז מטוגן זנגביל, ארוחת ערב: בייקון וקימצ'י אורז מטוגן, ו ארוחת ערב: ג'ינג'ר אננס אורז מטוגן.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.