קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

ארוחת ערב הלילה: צלעות חזיר עם שומה ורדה (Pipian de Chuletas de Puerco)

ארוחת ערב הלילה: צלעות חזיר עם שומה ורדה (Pipian de Chuletas de Puerco)
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? ארוחת ערב הלילה: צלעות חזיר עם שומה ורדה (Pipian de Chuletas de Puerco) יכול להיות מתכון עצום לנסות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 840 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 67g של שומן כל אחד. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך שומן חזיר, זרעי דלעת, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. עם כפית ציון 77% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: שומה ורדה פיפה (שומה ירוקה זרעי דלעת), ארוחת ערב הלילה: חזה עוף ב חפרפרת ג'ינג'ר (שומה דה Jengibre con Pechugas de Pollo), ו ארוחת ערב הלילה: Camarones en Pipian (שרימפס ברוטב זרעי דלעת).

הוראות

1
מניחים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. לזרוק את חצאי הבצל, שום, tomatillos, ו jalapenos עם 1/2 כוס השמן.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף כמחצית מתערובת זו, או רבים שיתאימו בשכבה אחת, למחבת. מבשל, הופך מדי פעם עד מעט מושחר על כל הצדדים. חזור עם החצי השני. לזרוק את אלה מבושל בקערה גדולה למעט חלפיניו, אשר צריך להיות הגבעול והזרעים שלה הוסרו. ואז להוסיף אותו לקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
אחרי שהם מתקררים קצת, מערבבים הכל בקבוצות.
4
להעביר את רוטב מחית לקערה גדולה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים את המטגן. מעיל poblano ב 2 כפות של השמן ולאחר מכן להגדיר מתחת broiler. מבשל, מסתובב מדי פעם, עד מושחר מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
6
העברה לשקית פלסטיק ולתת קיטור במשך 15 דקות. לאחר מכן להסיר את העור מושחר, גזע, זרעים. בערך לקצוץ את הבשר.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את poblano, זרעי דלעת, כוסברה, epazote, ו 2 כוסות של מרק לבלנדר ו מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
8
לשלב עם רוטב tomatillo.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את השומן לסיר גדול או תנור הולנדי מעל חום בינוני. בזהירות לשפוך בתערובת צ ' ילה (זה עלול להתיז). מבשלים במשך 5 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
10
יוצקים את המלאי הנותרים 1 כף מלח. מבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Foley Estate Winery Sta. ריטה הילס שרדונה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 27 דולר.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.