קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

ארוחת ערב: מרק חם וחמוץ קל

ארוחת ערב: מרק חם וחמוץ קל
ארוחת ערב: מרק חם וחמוץ קל הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון 29 גרם של שומן, וסך הכל 448 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך בצל ירוק, פלפל טחון, קורנפלור, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב טופו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טופו כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו ארוחת ערב: מרק אפונה קל, מרק חם וחמוץ, ו ארוחת ערב הלילה: צלעות חמוצות ומתוקות (מתכונים דומים).

הוראות

1
לזרוק את הפטריות לקערה ולכסות במים חמים. להפריש לכמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את הפטריות ופרוס דק. שמור את נוזל הפטריות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, יוצקים את ציר העוף ורוטב סויה לסיר גדול יחד עם המלח. להפוך את החום גבוה ולהביא לרתיחה. כאשר הוא מגיע לרתיחה, מוסיפים את הפטריות פרוסות, נוזל פטריות, יורה במבוק, חזיר. להפחית את החום לרתיחה, כיסוי, ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
לזרוק את טופו, פלפל לבן, וחומץ. להפוך את החום גבוה ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
5
לטאטא יחד את עמילן התירס עם 4 כפות של מים קרים. כאשר הסיר רותח, מוסיפים את תרחיף קורנפלור ומערבבים היטב עד מעובה, על 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את הסיר מהחום ולהוסיף את הביצה. מערבבים בעדינות עד שהוא משולב.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים את המרק עם טפטוף של שמן שומשום וזרימת בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.