קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בוטנים מבושלים

בוטנים מבושלים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, פליאוליתית, ו lacto ovo צמחוני hor d ' oeuvre? בוטנים מבושלים יכולים להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2687 קלוריות, 124 גרם חלבון ו 230 גרם שומן. אם יש לך ירוק " בוטנים, מלח כשר, מים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -35 דקות. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. נסו בוטנים מבושלים, בוטנים מבושלים סיניים, ו בוטנים מבושלים סיניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשטוף ביסודיות בוטני unshelled גלם במים.
מרכיבים שתצטרך
2
שים מים, מלח, תיבול, בוטנים בסיר גדול. מביאים לרתיחה נמוכה. מכסים ומפחיתים את החום רק מספיק כדי לשמור על רתיחה נמוכה. מרתיחים במשך 2 עד 3 שעות או יותר (חלקם מרתיחים את הבוטנים שלהם כל היום), עד בוטנים להגיע לרמה הרצויה של רכות.
מרכיבים שתצטרך
3
ניקוז. תאכל תוך כמה ימים. בוטנים מבושלים לא לחסוך כמו גם יבש.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי לבוטנים מבושלים. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רוזה נוצץ Bellissima. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Bellissima נוצץ עלה
Bellissima נוצץ עלה
זהו רוזה אלגנטי, בהיר, עם רמזים של תות ואשכולית, וקצף רך, מתמשך. ברגע האחרון, בליסימה רוזנת נוצצת זוגות מושלם עם סלמון מעושן, רכיכות, ומאכלי ים מתאבנים כגון טרטר טונה, סושי וסשימי.