קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בוקסטי אירי

בוקסטי אירי
אם אתה רוצה להוסיף עוד אירופה מתכונים לקופסת המתכונים שלך, בוקסטי אירי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 234 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים מאוד אהבו את התוספת הזו. זה יהיה להיט שלך יום פטריק הקדוש אירוע. אם יש לכם ביצה, קמח, תפוחי אדמה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 75%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: בוקסטי בהשראת אירלנד, בוקסטי אירי לאן (עוגת תפוחי אדמה), ו בוקסטי (לביבות תפוחי אדמה איריות).

הוראות

1
זורקים את תפוחי האדמה המגוררים עם קמח בקערה גדולה. מערבבים פירה עד לאיחוד. בקערה נפרדת מקציפים יחד את הביצה והחלב הרזה; מערבבים לתפוחי האדמה. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלב ללא שומןחלב ללא שומן
תפוח אדמהתפוח אדמה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה. זרוק בתערובת תפוחי האדמה ויצר קציצות בקוטר של כ -2 סנטימטרים. מטגנים משני הצדדים עד להזהבה, 3 עד 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים על צלחת מרופדת במגבת נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מגישים חם.