קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות12
ציון בריאות17
מגזין

בורגרים דגנים נהדרים

בורגרים דגנים נהדרים
Great Grain Burgers היא מנה עיקרית אמריקאית. מתאים ל-12 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-13 גרם חלבון, 6 גרם שומן ובסך הכל 290 קלוריות. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-15 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לך זרעי סלרי, מלח, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. עם ציון ספונקולרי של 55%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סלט דגנים נהדר, מאפינס דגנים נהדרים תפוחים וגזר, וסיר חרס - בקר נהדר, שעועית נהדרת, מטבל נהדר! חוות Longmeadow.

הוראות

1
בסיר גדול מערבבים את האורז, הבורגול, תערובת התיבול, תיבול העופות והמים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
בורגולבורגול
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; להתקרר לחלוטין. מכסים ומקררים.
3
בקערה גדולה מערבבים את הפטריות, שיבולת השועל, גבינת המוצרלה, גבינת הצ'דר והבצל. בבלנדר מעבדים גבינת קוטג' ותחליף ביצה עד לקבלת תערובת חלקה; להוסיף לתערובת הפטריות. מערבבים את הפטרוזיליה, המלח, הבזיליקום, זרעי הסלרי ותערובת האורז המצונן. מעצבים 1/2 כוסות לקציצות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
תחליף ביצהתחליף ביצה
זרעי סלריזרעי סלרי
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
במחבת טפלון גדולה, מבשלים ארבע קציצות ב-1 כפית שמן במשך 5 דקות מכל צד או עד שהן משחימות קלות ופריכות. חוזרים על הפעולה עם שאר הקציצות והשמן.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מגישים על לחמניות עם חסה ועגבנייה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

מרכיבים

95אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אורז חום לא מבושלאורז חום לא מבושל70אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בולגור לא מבושלבולגור לא מבושל3(יכול להיות או להרחיק)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק0(יכול להיות או להרחיק)זרעי סלריזרעי סלרי1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)606 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת קוטג'ללא שומןגבינת קוטג'ללא שומן1926 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות קצוצות דקפטריות טריות קצוצות דק2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1השארחסה ופרוסות עגבניות, אופציונליחסה ופרוסות עגבניות, אופציונלי28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר קצוצהגבינת צ'דר קצוצה61אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת53אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביע מגורר חלק-גבינת מוצרלה רזהגביע מגורר חלק-גבינת מוצרלה רזה0(יכול להיות או להרחיק)צווארי עוףצווארי עוף11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים12sandwich rolls, optionalsandwich rolls, optional1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תערובת תיבול ללא מלחתערובת תיבול ללא מלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

בורגר עובד ממש טוב עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון מלבק או זינפנדל מפולפל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Marques de Caceres Cava. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-16 דולר.
מרקס דה קאסרס קאווה
מרקס דה קאסרס קאווה
צבע קש חיוור שהתחדש על ידי בועות עדינות. זר פירות הדר עם תווים של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס המדגיש את הבועות המשובחות שלו. אפריטיף מרענן, קאווה זו משתלבת היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסיאתי וכל סוגי הקינוחים.