קושיבינוני
מוכן ב38 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

בוריטוס בסגנון יווני

בוריטוס בסגנון יווני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בוריטוס בסגנון יווני. מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם אורז, עגבניות, תרד בחוזקה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 38 דקות. נסו בוריטוס בסגנון יווני, בוריטוס בסגנון אנצ'ילדה, ו בוריטוס ארוחת בוקר-סגנון מדורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
רוטב חום במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
להוסיף עוף; לבשל 6 דקות. או עד הסוף, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
הסר מהחום.
5
מוסיפים אורז וגרידת; מערבבים קלות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
6
מורחים טורטיות עם חומוס; למעלה עם תערובת עוף, גבינה ותרד. מקפלים בצדדים מנוגדים של כל טורטייה, ואז להפשיל בסגנון בוריטו.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
תרדתרד
גבינהגבינה
חומוסחומוס
מורחיםמורחים
גלולגלול
7
מקום, תפר צדדים למטה, בשכבה אחת בתבשיל.
8
אופים 20 דקות. או עד מחומם דרך; העליון עם יוגורט ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.