קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

בזיליקום עוף טחון תאילנדי

בזיליקום עוף טחון תאילנדי
בזיליקום עוף טחון תאילנדי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 214 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. אם יש לך שום, רוטב דגים, צ'ילי תאילנדי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטן מלוחות כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 51%. נסו עוף בזיליקום תאילנדי ו 5 בזיליקום מלוח-משופר פסטה s, אטריות תאילנדיות עם עוף טחון ובצלצלים פריכים, ו 20 דקות עוף בזיליקום תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים ווק על חום גבוה עד לעישון.
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
יוצקים שמן בוטנים, ואז מיד להוסיף שום. שום מוקפץ עד שהוא מתחיל להפוך חום זהוב, על 20 שניות.
מרכיבים שתצטרך
1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מערבבים בעוף הקרקע וממשיכים לבשל ולערבב עד שהבשר מתפורר וכבר לא ורוד, כ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
מערבבים בצ ' ילי פרוס, רוטב סויה, ורוטב דגים. מבשלים כ -15 שניות כדי לרכך את הצ ' ילי, ולאחר מכן להוסיף את הבזיליקום, ולהמשיך לבשל עד הבזיליקום נבול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. גבריאלסקלוף צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.