קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

בייקון עטוף ערמוני מים אני

בייקון עטוף ערמוני מים אני
ערמוני מים עטופים בבייקון אני יכול להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 115 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-133 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, ידידותי לפודמפה ושלם 30 דיאטה. אם יש לכם בייקון, ערמוני מים, רוטב טריאקי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 2 שעות ו 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 14%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: ערמוני מים עטופים בבייקון, ערמוני מים עטופים בבייקון, ו ערמוני מים עטופים בבייקון.

הוראות

1
מסננים ערמונים ומניחים אותם בקערה. מכסים ערמונים עם רוטב טריאקי ומרינדים במקרר במשך 2 שעות או יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
ערמוניםערמונים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מוציאים ערמוני מים מהמקרר ומסננים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ערמוני מיםערמוני מים
4
חותכים רצועות בייקון לשניים כך שהרצועות יהיו באורך של כ -3 סנטימטרים. עוטפים כל ערמון בבייקון ובייקון מאובטח סגור בקיסם. מסדרים את כל הערמונים העטופים על תבנית עם נייר אפייה.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ערמוניםערמונים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קיסמיםקיסמים
5
מכניסים לתנור עד שהבייקון פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מוציאים מהתנור ונהנים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק אושר צוף
גרהם בק אושר צוף
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-סק הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים יותר שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר