קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות7
מגזין

ביסקוויטים יוונייםname

ביסקוויטים יוונייםname
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל ביסקוויטים יווניים. מנה אחת מכילה 268 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מוכן לאפות חמאה ביסקוויטים flaky, גבינת פטה, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו ביסקוויטים יוגורט יווני, ביסקוויטים יוגורט יווני, ו ביסקוויטים יוגורט יווני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Asyrtiko, Agiorgitiko, Moschofilero

יוונית ניתן לזווג עם Assyrtiko, Agiorgitiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות את אחוזת ארגירוס אסירטיקו סנטוריני. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
Argyros Estate Assyrtiko Santorini
Argyros Estate Assyrtiko Santorini
Assyrtiko ידוע חומציות טבעית גבוהה יחסית שלה. יין זה נכון לאופי, עם טעמים של הדר, עשב לימון ופירות אבן. הוא בעל גוף בינוני ואלגנטי עם עדינות רבה.זוג Assyrtiko זה עם דגים שמנים, צדפות, עופות, חזיר וגבינות מעושנות.