קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

ביצי צ'ילי ירוקות

ביצי צ'ילי ירוקות
ביצי צ'ילי ירוקות עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון צמחוני זה משרת 6 . מנה אחת מכילה 233 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך חלב, קמח, צ'ילי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש בחלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שביל החלב בראוני נושך כמו קינוח. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 33%, המנה הזו לא כל כך מרהיבה. נסו תפוח אדמה פריך, צ'וריסו וחשיש צ' ילי ירוק עם אבוקדו וביצים, ירקות ירוקים באביב וביצים רכות שלמות ביצים, וניל, ו ביצים ירוקות ונקניק: ביצים מתובלות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס). משמנים צלחת פאי בגודל 9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מקציפים את הביצים בקערה גדולה. מערבבים פנימה את החלב והקמח, ואז מערבבים פנימה את הצ ' ילי הירוק והגבינה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים לתוך צלחת עוגה מוכן.
4
אופים בתנור שחומם מראש עד שהמרכז מוגדר, כ -35 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם אפשרויות נהדרות לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. מסיה דה לה לוז קאווה ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, יש קאווה זה הערות יפות של תפוח ירוק ודבש, כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.