קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

בישול איטי משך כריכי הודו

בישול איטי משך כריכי הודו
בישול איטי משך כריכי הודו הוא חלב חינם מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 58 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 549 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם חומץ תפוחים, מלח ופלפל כשרים, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ תפוחים תפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שזיפים ללא ביצים, איך להכין עוגת שזיפים כקינוח. 23 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 6 שעות ו-30 דקות. נסו בישול איטי משך כריכי חזיר, כריכי חזיר מבושלים איטיים, ו בישול איטי משך כריכי חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מורחים את הבצל בתחתית של תנור איטי 6-8 ליטר. לשפשף את הירכיים טורקיה עם אבקת צ ' ילי, כמון, 1 כפית מלח 1/2 כפית פלפל ולמקם על הבצל. מערבבים יחד את הקטשופ, הסוכר והחרדל ושופכים על תרנגול ההודו. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 5 עד 6 שעות או על גבוה במשך 3 עד 4 שעות. ההודו צריך להיות רך מאוד עם הבשר נופל מהעצמות.
מרכיבים שתצטרך
ירך טורקיהירך טורקיה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
בצלבצל
פלפלפלפל
מורחיםמורחים
טורקיה כולהטורקיה כולה
כמוןכמון
סוכרסוכר
בשרבשר
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
לחשוף ולערבב.
3
בואו מגניב במשך 10 דקות. באמצעות שני מזלגות, לגרוס את בשר טורקיה, להשליך את העצמות. מערבבים בחומץ ומתבלים לפי הטעם עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשר הודובשר הודו
חומץחומץ
4
מגישים על לחמניות המבורגר עם חמוצים ו / או סלט כרוב אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
חמוציםחמוצים