קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות85
מגזין

בישול איטי קינואה עוף בטטה

בישול איטי קינואה עוף בטטה
בישול איטי קינואה עוף בטטה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 464 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם מלח ופלפל טחון, קינואה, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קינואה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קינואה כקינוח. וזה מעולה. נסו מרק תפוחי אדמה מתוקים, עוף וקינואה., בישול איטי בריא בטטה מקסיקני קינואה (טבעוני!), ו סירות בישול איטי מנגל עוף בטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרק עוף, עוף קצוץ, עגבניות, שעועית כליות, שעועית שחורה, בטטות, קינואה, בצל טחון, אבקת צ ' ילי, שום טחון, פתיתי פלפל אדומים, מלח ופלפל שחור יחד בבישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
שמן זית כתית מעולה של גויהשמן זית כתית מעולה של גויה
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מבשלים בבישול האיטי מוגדר נמוך במשך 8 שעות.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, מנוקזת ושטופהשעועית שחורה, מנוקזת ושטופה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה, סחוטה ושטיפהשעועית אדומה, סחוטה ושטיפה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות פטיט עם שום ושמן זיתעגבניות חתוכות לקוביות פטיט עם שום ושמן זית822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל קצוץ, או יותר לפי הטעםעוף מבושל קצוץ, או יותר לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל מיובשבצל מיובש11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעםמלח ופלפל שחור טחון לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף2largesבטטות, קלופים וחתוכים לקוביותבטטות, קלופים וחתוכים לקוביות