קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

בלילה שרימפס מטוגן

בלילה שרימפס מטוגן
בלילה שרימפס מטוגן יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 320 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח עולה, תבלין מפרץ ישן, שרימפס, וכמה מרכיבים אחרים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. 2592 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. מתכונים דומים: שרימפס מטוגן בטעם בירה, בלילה אפוי" מטוגן " שרימפס עם רוטב שום טבילה, ו עוף מטוגן בבלילה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה