קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בעיטה מהירה קווסדילה

בעיטה מהירה קווסדילה
המתכון Quesadilla בעיטה מהירה יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 5 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 22 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. גשו לסופר וקנו טורטילה של קמח, פפרפי ג'ק חלב, שעועית מטוגנת מחדש של טאקו בל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. מתכונים דומים: לזניה מהירה ופשוט באביב מחבת לזניה עם בעיטה ים תיכונית, קסדייה מהירה, ו Quesadilla בגריל מהיר.

הוראות

1
מורחים טורטיה עם שעועית מטוגנת.
מרכיבים שתצטרך
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
למעלה עם סינגלים; לקפל במחצית.
3
מניחים על צלחת מיקרוגל.
4
מיקרוגל על גבוה 15 עד 20 שניות או עד סינגלים מתחילים להמיס.
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
5
חתוך ל 4 טריזים לשרת.
6
מגישים עם טאקו בל עבה & סלסה עבה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות WindRacer נהר רוסי פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.