קושיקל
מוכן ב24 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

בצל אביב וריזוטו דגים מעושנים

בצל אביב וריזוטו דגים מעושנים
בצל אביב וריזוטו דגים מעושנים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 519 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור אביב. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 1 אוהדים. אם יש לך צ'דר בוגר, להתרכז, אורז ריזוטו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אורז ריזוטו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בישול נועז ריזוטו מתוק: פודינג אורז עם דובדבנים עלומים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן ההכנה הכולל ייקח כ 24 דקות. ריזוטו עם ירקות באביב חזיר מעושן, אספרגוס + ריזוטו בצל אביב, ו ירוק אביבי עם דגים מעושנים וביולי Herbed דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Santi Sortesele פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.