קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

בקי של מהיר & קל תנור מיוחד למעלה תבשיל טונה

בקי של מהיר & קל תנור מיוחד למעלה תבשיל טונה
בקי של מהיר & קל תנור מיוחד למעלה תבשיל טונה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 570 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו אפונה, גבינת צ'דר חדה, ורמוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. מתכונים דומים: תנור מהיר וקל-תבשיל טונה עם אטריות, מהיר וקל תנור למעלה טונה "תבשיל", ו תבשיל טונה מהיר וקל.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו האספסוף עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.