קושיקל
מוכן ב24 דק.
מנות5
ציון בריאות38
מגזין

בקלה אפויה עם לימון ושמן זית

בקלה אפויה עם לימון ושמן זית
בקלה אפויה עם לימון ושמן זית עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 5 מנות. עם 140 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 24 דקות. אם יש לכם פילה בקלה, טימין, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו שמן זית עלומה עוף וצנוניות עם פסטו הדרים, תפוחי אדמה אפויים עם ארטישוק, זית ולימון, ו בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Cod עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.