קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות50
מגזין

בקלה מאודה ואפונה ירוקה מעורבת עם ויניגרט בזיליקום

בקלה מאודה ואפונה ירוקה מעורבת עם ויניגרט בזיליקום
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? בקלה מאודה ואפונה ירוקה מעורבת עם ויניגרט בזיליקום יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 817 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 73 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מיץ לימון, עלי בזיליקום, אפונה הצמד סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. מתכונים דומים: קערות ריקוטה אפויות עם עוף ופרמזן וסלט ירוק מעורב עם ויניגרט עגבניות-בזיליקום, ירקות מעורבים עם שום-בזיליקום ויניגרט, ו שעועית ירוקה מאודה עם ויניגרט לימון.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור סיבת המוות. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גריג ' יו אורגני Ziobaffan. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו