קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות17
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

בקר בגריל Involtini alla Siciliana

בקר בגריל Involtini alla Siciliana
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל גריל בקר Involtini alla Sicilianan. מנה אחת מכילה 351 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בשר בקר, גבעולי רוזמרין, דומדמניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 39%. נסו ספגטי קון פסטו alla Siciliana, Cassatan alla Siciliana (Sicilian Cream Tart), ו חצילים בגריל Involtini (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים ברביקיו או גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
באמצעות פטיש מטבח או סכין קצבים רחב, להלום כל פרוסת בשר בין 2 חתיכות משומנות של נייר שעווה עד דק אך לא קרוע, על 1/16 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
קליברקליבר
3
להניח כל חתיכה על משטח עבודה מגניב. בקערת ערבוב, מערבבים יחד פקורינו, פירורי לחם, פטרוזיליה, צנוברים ודומדמניות מנוקזות עד מעורבב היטב. מתבלים את פרוסות הבשר במלח ופלפל. מחלקים את תערובת פקורינו בין 8 חתיכות של בשר בקר, להפיץ אותו דק.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
צנובריםצנוברים
דומדמניותדומדמניות
פקורינופקורינו
פטרוזיליהפטרוזיליה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
מגלגלים את הבשר בחוזקה כמו בוריטו ומאובטחים עם קיסמים.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
5
שכב 4 זוגות של לחמניות בקר זה לצד זה סנטימטר וחצי זה מזה ולשפד אותם עם 2 גבעולי רוזמרין להניב 4 סטים. מתבלים במלח ופלפל ומברישים בשמן זית. גריל עד מבושל, על 3 עד 4 דקות לכל צד, ומגישים מיד עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טריז לימוןטריז לימון
שמן זיתשמן זית
רוזמריןרוזמרין
גלולגלול
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל