קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

בקר קרניטס טאקו

בקר קרניטס טאקו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טאקו בקר Carnitas. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 431 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבוקדו, בצל, טורטיות תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes Valentine Parfait כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו בקר קרניטס טאקו, קרוק פוט פוט בקר קרניטאס טאקוס, ו טאקו Carnitas (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה בינונית; לזרוק היטב. טורטיות חמות על פי הוראות החבילה. כף 1/4 כוס בשר בקר Carnitas על כל טורטייה; העליון כל אחד עם כ 3 כפות תערובת אבוקדו. מקפלים לשניים; לשרת עם פלחי סיד.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
CarnitasCarnitas
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. פינוט נואר Vin De סנדוויץ 'של ג' ימי ג ' ון עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.