קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות64
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז משולש

בראוניז משולש
בראוניז משולש הוא קינוח אמריקאי. מתכון זה מכין 64 מנות עם 130 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו תערובת בראוני פאדג', שבבי שוקולד חלב, דגני אורז, ועוד מספר מצרכים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 10%. ציון זה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: בראוניז פאן אחד (בראוניז פאדג'משולש שוקולד), בראוניז פאן אחד (בראוניז פאדג'משולש שוקולד), ו בראוניז שקדים משולשים.

הוראות

1
הכינו ואפו תערובת בראוניז לפי הוראות החבילה, בעזרת 13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה. מצננים על רשת.
מרכיבים שתצטרך
תערובת בראוניתערובת בראוני
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
2
בסיר גדול שלבו שוקולד צ ' יפס וחמאת בוטנים. מבשלים על אש נמוכה במשך 4-5 דקות או עד לקבלת תערובת אחידה, תוך ערבוב מדי פעם. מערבבים דגני בוקר; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מורחים זיגוג על בראוניז.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
4
מפזרים בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
5
מורחים בתערובת חמאת בוטנים. מצננים 30 דקות או עד להתייצבות לפני החיתוך. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מורחיםמורחים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב בראוניז עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרמי בלה גרייס גפן זינפנדל העתיקה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
בלה גרייס כרמים ישן גפן זינפנדל
בלה גרייס כרמים ישן גפן זינפנדל
זינפנדל הגפן הישן משנת 2012, יין אדום ארגמן, נפתח בדובדבן כהה, טבק וטאנינים עדינים. טעמי אמצע החיך של תבלין חג ואגוז מוסקט מתפתחים יחד עם פטל בשל. הגימור נעים ומעט מעושן עם תווים קלים של פלפל שחור. זוג עם בשרים אדומים, תבשילים לבביים ושוקולדים, או עם אדם אהוב מול האש.