קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות33
מגזין

ברביקיו חזיר על לחמניות

ברביקיו חזיר על לחמניות
צריך מנה עיקרית ללא חלב? חזיר ברביקיו על לחמניות יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מנה אחת מכילה עד 31 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 376 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לכם רוטב ברביקיו, בצל, משקה מוגז קולה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במשקה מוגז בטעם קולה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes Float קולה דובדבן כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות ו-15 דקות. מתכונים דומים: לחמניות חזיר ברביקיו – דים סאם, לחמניות Baconlaf ברביקיו, ו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט לחמניות בסיר איטי 4 ליטר; לבשל, מכוסה, על גבוה במשך 5-6 שעות, עד רך מאוד.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
2
מסננים וחותכים או בשר חזיר לגרוס; לשרת על לחמניות עם רוטב ברביקיו נוסף, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות פרנק המשפחה כרמים זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 33 דולר לבקבוק.
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
עם ליבה מג ' נטה כהה וגוונים אודם סביב השפה, Zinfandel עמק נאפה 2011 מספק ריח עדין של פירות וסיגליות אדומים, בעוד רמזים של אלגום, מרווה ופלפל לייפות את האף המתוחכם. העידון על החיך משקף זינפנדל אלגנטי כי הוא מאוזן היטב. עוגת דובדבנים שחורה עסיסית ורמות נאות של אלון להתחתן בצורה חלקה.תערובת: 89% Zinfandel, 11% Petite Sirah