קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות4
מגזין

ברביקיו משך חזיר גבינה בגריל

ברביקיו משך חזיר גבינה בגריל
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו רוטב ברביקיו, צ'דר, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו בישול איטי מנגל משך חזיר, גבינה מותכת בגריל חזיר, ו מקרוני וגבינה בגריל עם חזיר משך (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת על חום בינוני.חמאה בצד אחד של כל פרוסת לחם, מניחים פרוסה אחת במחבת עם צד חמאה למטה, העליון עם חצי מהגבינה, התערובת של חזיר ורוטב ברביקיו, סלט כרוב, הגבינה הנותרים ולבסוף פרוסת לחם עם חמאה למעלה.גריל עד חום זהוב משני הצדדים והגבינה נמסה, על 2-4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

חזיר משך עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Rutini Coleccion Cabernet-Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
אדום רובי עמוק. צמד זני יין ממוצא צרפתי מוביל לאדום הרמוני ומאוזן: קברנה סוביניון מספק את אופיו המלא, ומלבק מעניק ניואנסים לתערובת עם טאנינים רכים ומתוקים, תוך שילוב ייחודי של טעמים וניחוחות פירותיים.