קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

ברווז קונפי עם כרישה תפוחי אדמה

ברווז קונפי עם כרישה תפוחי אדמה
ברווז קונפי עם כרישה תפוחי אדמה Ragout עשוי להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 53 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 681 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם שמן זית, פטריות קרמיני, גרידת תפוז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשזיפים המיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוחים אפויים עם שזיפים, קינמון וג'ינג'ר כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו קונפי ברווז עם עוגות תפוחי אדמה herbed, פנקייק תפוחי אדמה עם ברווז קונפי וסלט כרוב אדום, ו ברווז קונפי (מתכונים דומים).

הוראות

1
כרישה חתוכה ושטיפה יבשה.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר בשר ברווז (עם עור) מעצמות בחתיכות גדולות, שמירה על בשר ועצמות בנפרד.
מרכיבים שתצטרך
3
השזיפים השזופים והארמניאק בסיר קטן עד שארמניאק נספג, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
חום שניתנו שומן ברווז במחבת כבדה 12 אינץ ' על חום בינוני עד שהוא מנצנץ, ואז לבשל פטריות עם 1/4 מלח כפית ו 1/8 פלפל כפית, ערבוב מדי פעם, עד חום זהוב, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים לקערה.
6
שמן חום במחבת מעל חום בינוני גבוה עד שהוא מנצנץ, ואז לבשל כרישה עם 1/4 כפית מלח 1/8 פלפל כפית, ערבוב פעם או פעמיים, עד תחילת לרכך וחום על הקצוות, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים לקערה עם פטריות.
מרכיבים שתצטרך
8
מביאים יין, עלה דפנה, קורנית, ציפורן, חזה לרתיחה במחבת, גירוד כל חתיכות חומות.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים עצמות שמורות, ואז מרק 1 כוס מים ומבשלים, מכוסה, 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים תפוחי אדמה, כרישה ופטריות (עם כל מיצים) ומבשלים, מכוסה, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
להוסיף שזיפים מיצים (עם כל מיצים), כוס הנותרים מים, 1/2 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל ומבשלים, מכוסה, עד תפוחי אדמה הם מכרז ונוזל הוא מעובה מעט, על 5 דקות. (אם הנוזל לא התעבה, להסיר את המכסה ולהרתיח.)
מרכיבים שתצטרך
12
בינתיים, לבשל בשר ברווז, צד העור למטה, מכוסה, במחבת כבדה כבדה כבדה גדולה על חום בינוני-נמוך עד העור הוא השחמה היטב פריך בשר מחומם דרך, כ 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
להשליך עצמות עלה דפנה מן ragout, ואז העונה עם מלח ופלפל לשרת עקף עם קונפי ברווז.
מרכיבים שתצטרך