קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות48
ציון בריאות1
מגזין

ברוסקטה יוונית

ברוסקטה יוונית
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו ברוסקטאן יווני. צופה הדמות שלך? זה מתכון צמחוני יש 91 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. מתאים ל-48 ומחירו 21 סנט למנה מנות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם שמן זית, עגבניות שזיפים, גבינת פטה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 21%. הציון הזה די גרוע. נסו ברוסקטה יוונית, הברוסקטה היוונית של דנה, ו ברוסקטה שרימפס יוונית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מניחים פרוסות לחם על ניירות אפייה לא משומנים. לצלות 3-4 ב. מהאש למשך 1-2 דקות או עד להזהבה. בעזרת כף מחוררת, מעל כל פרוסה כ -1 כף תערובת עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית עובדת ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. פלסינה ברארדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק) עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פלסינה ברארדנגה קיאנטי קלאסיקו ( חצי בקבוק)
פלסינה ברארדנגה קיאנטי קלאסיקו ( חצי בקבוק)
"מראה פירות יער טריים, עם רמזים לפרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. בעל גוף מלא, עם חיך רענן, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הכי טוב אחרי 2003."- צופה יין