קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות99
מגזין

ברוקולי וכרובית בניחוח תפוז

ברוקולי וכרובית בניחוח תפוז
ברוקולי וכרובית בניחוח תפוזים עשויים להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 108 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ושלם 30 דיאטה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שמן זית, כרובית, מיץ תפוזים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני אדיר של 89%. נסו זיטי בניחוח מרווה עם ברוקולי, צנוברים וגרידת תפוז, ברוקולי ראב עם תפוז וכרובית, ו עוגת שוקולד מרירה בניחוח תפוז עם קומפוט תפוזים בדם מסוכרים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
הביאו כמה סנטימטרים של מים לרתיחה במחבת גדולה והוסיפו את הפרחים, קליפת התפוז והמלח. מכסים ומבשלים עד שהם רכים, כ-6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים ברוקולי וכרובית, מסירים את הקליפה ומעבירים לפלטה או לקערה. מחזירים את התבנית לאש, מוסיפים שמן זית כתית מעולה ומחממים על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
כרוביתכרובית
ברוקוליברוקולי
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מוסיפים שאלוט ומבשלים עד לריכוך, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
5
מוסיפים ברוקולי וכרובית והופכים לציפוי. סוחטים את מיץ התפוזים מעל התבנית וזורקים שוב ירקות. מתבלים את הברוקולי והכרובית בניחוח תפוז במלח ופלפל, לפי טעמכם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
כרוביתכרובית
ברוקוליברוקולי
כתוםכתום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מקשטים בצל ירוק פרוס.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק