קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

ברינג'ל (חצילים) קארי

ברינג'ל (חצילים) קארי
המתכון ברינג'ל (חצילים) קארי מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מנה אחת מכילה 144 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רסק זנגביל, רסק עגבניות, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: Gutti Vankaya Kobbari Karam - Andhra בסגנון קוקוס ממולא ברינג'ל-חציל s, Gutti Vankaya Koora Podi-Andhra סגנון ממולא ברינג'אל עם אבקת קארי, ו קארי חצילים.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
# 65 Wine Spectator Top 100 של 2012בציר זה 2011 הוא מפורט במיוחד נמרץ ואתה נראה לטעום כל חלוק וכל לי. אור אבל ארוך, כמו מי מעיין או יין לבן גבוה ההר, עם פוטנציאל ההזדקנות הגדול.