קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות42
מגזין

בשר בקר עם אגסים ובצל צ'יפוליני ושמנת חזרת

בשר בקר עם אגסים ובצל צ'יפוליני ושמנת חזרת
בשר בקר עם אגסים ובצל Cipollini וקרם חזרת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 48 גרם חלבון 49 גרם של שומן, וסך הכל 785 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 6 . אם יש לך ציפורן טחון, מניית בשר, חמאה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב האגסים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קרפים מקמח תירס עם תאנים ואגסים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-45 דקות. וזה די טוב. נסו אגסים עם רוסטביף ושמנת חזרת, בשר צרוב עם בצל Cipolline וכופתאות חזרת, ו בצל מוקפץ Cipollini (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להביא סיר בינוני של מים להרתיח עבור הבצלים. מלח את המים ומרתיחים את הבצלים במשך 5 דקות. ואז לנקז את הבצלים מגניב להתמודד. לקלף את הבצל על ידי למעוך את שורש הסוף מתוך העורות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
הביאו את הבשר לטמפרטורת החדר והתייבשו עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
5
מחממים את השמן על חום בינוני-גבוה בתנור הולנדי גדול ומוסיפים את הבשר בקבוצות, משחימים עד לקרמל עמוק בכל רחבי. חזור עד שכל הבשר כבר השחמה, הוספת עוד שמן בעת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
6
הסר את הבשר השחום לצלחת, מכוסה בנייר כסף ושמורה לשימוש מאוחר יותר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
להפחית את החום בינוני נמוך ולהוסיף את החמאה לאותו סיר המשמש להשחמת הבשר. כאשר קצף החמאה, מוסיפים את הבצל לסיר. מתבלים במלח ופלפל, ומוסיפים בקורנית, allspice, ציפורן וקצת אגוז מוסקט. מבשלים עד קרמל בהיר בצבע, 20 עד 25 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קרמלקרמל
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
בצלבצל
טימיןטימין
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
טפטוף בדבש. ואז להוסיף שרי כדי deglaze המחבת. לאחר מכן, להוסיף את המניה ואת בשר משחימים. מכסים וצולים בתנור במשך 1 שעה 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרי.שרי.
דבשדבש
מלאימלאי
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
9
מוסיפים את האגסים ומערבבים לשלב. צלי עד הבשר מכרז, 45 דקות עד 1 שעה יותר. מגניב ולאחסן במקרר לארוחת איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
אגסאגס
בקרבקר
10
כאשר מוכן לשרת, לחמם את הבשר בעציץ בתנור 325 מעלות F או על התנור-העליון, מכוסה על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
מערבבים את שמנת חמוצה עם עירית, שמנת כבדה חזרת. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמנת כבדהשמנת כבדה
חזרתחזרת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עיריתעירית
12
מגישים על גבי הבשר ובצל עם אגסים.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
אגסאגס
בקרבקר

מרכיבים

1קילוגרםתבשיל בקר או צ'אק בשר, לחתוך לחתיכות 2-2 1/2 אינץתבשיל בקר או צ'אק בשר, לחתוך לחתיכות 2-2 1/2 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית קצוצה דקעירית קצוצה דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל cipollini (כ 2 שקים) או 1 1/2 ק בצל cipollini (כ 2 שקים) או 1 1/2 ק " ג בצל פנינה אדום או צהוב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה או קרם פרששמנת חמוצה או קרם פרש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש2(חוֹרֶף)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע1צביטהצבוט ציפורן קרקעצבוט ציפורן קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3(חוֹרֶף)חזרת מוכנה, כמו זהב שלחזרת מוכנה, כמו זהב של6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי2(חוֹרֶף)שמן צמחי או זיתשמן צמחי או זית4largesunderripe עור חום אגסים, קלופים לחתוך 4 עד 6 פלחי כלunderripe עור חום אגסים, קלופים לחתוך 4 עד 6 פלחי כל