קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

בשר בקר עם רוטב ברניז

בשר בקר עם רוטב ברניז
בשר עם רוטב ברניז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 837 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 80 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם מים, שמן זית, סטייק ישבן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 16 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. נסו פילה של בשר בצק עלים עם רוטב Bearnaise, סטייק עין-צלעות צרוב עם Béarnaise (Entrecôte Béarnaise), ו טנדרלוין בקר ממולא אוסקר עם תפוחי אדמה רוזמרין וbearnaise (מתכונים דומים).

הוראות

1
לסטייק, מחממים מחבת טחון גדולה מעל חום בינוני-גבוה. תשמן את הסטייק ואז תשים אותו במחבת שחוממה מראש. מבשלים כ 2 דקות בצד הראשון, ולאחר מכן להעיף ולסיים בישול בצד השני, על 2 דקות יותר. זה יניב סטייק כי הוא בצד הנדיר; לבשל 1 עד 2 דקות יותר, לכל צד, עבור חתיכה עשוי היטב יותר.
מרכיבים שתצטרך
סטייק סינטהסטייק סינטה
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
תן מנוחה במשך 5 עד 10 דקות.
3
עבור רוטב Bearnaise, לשים את שאלוט, גבעולי טרגון, 1 כף של טרגון קצוץ ואת chervil, אם שימוש, ואת החומץ, יין, ו peppercorns בסיר כבד תחתית ומרתיחים עד מופחת על 1 כף. אל תזוז מהתנור, זה לא לוקח הרבה זמן.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
טרגוןטרגון
ChervilChervil
שאלותשאלות
חומץחומץ
רוטברוטב
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
כירייםכיריים
4
לחץ על נוזל מופחת באמצעות מסננת רגילה או תה ולהשאיר להתקרר. שים חלמונים ומים בחלק העליון של דוד כפול. הגדר מעל הקרקעית, שבו מים הגיעו לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
מיםמים
תהתה
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מסננתמסננת
5
מוסיפים את הנוזל המופחת והמתוחה ומקציפים היטב. שמור whisking כמו שאתה מוסיף את החמאה, קובייה על ידי קובייה, עד שהוא כל נספג. טעם, עונה כרצונך עם מלח ופלפל, ולהוסיף מיץ לימון כרצונך. מערבבים את כף הנותרים של טרגון קצוץ טרי כפי שאתה עומד להגיש עם הסטייק.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
טרגוןטרגון
חמאהחמאה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף