קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות9
מגזין

בשר בקר צלוי עם רוטב פורט

בשר בקר צלוי עם רוטב פורט
בשר בקר צלוי עם רוטב פורט נטול גלוטן, וקמאיות מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 619 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 47 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך שאלוט, פילה בקר, קוניאק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו בשר בקר צלוי עם רוטב פורט פטריות, פילה בקר צלוי ברוטב פטריות, ו גורגונזולה-פילה ממולאת בבשר בקר ברוטב יין פורט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים משטח שלם של בשר טנדרלוין עם מלח גס וכשר.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים בשר על המדף מעל תבנית אפייה גדולה. קירור חשף לפחות 24 שעות ועד 36 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1
ממיסים 2 כפות חמאה בסיר גדול על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף שאלוט; sauté עד רך, 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים קוניאק, רוזמרין, ו 1 כפית פלפל סדוק ומבשלים עד מתאדה נוזל, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
הוסף יציאה; להביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את כל מלאי הבשר. מרתיחים עד מופחת 1 1/2 כוסות, על 20 דקות. מסננים לתוך סיר בינוני, לחיצה על מוצקים כדי לחלץ נוזל ככל האפשר. להשליך מוצקים במסננת. לעשות קדימה: יכול להתבצע 24 עד 36 שעות קדימה. מגניב מעט, ואז לכסות ולהירגע.
מרכיבים שתצטרך
1
בואו בשר לעמוד בטמפרטורת החדר 1 שעה לפני הצלייה. מתלה עמדה במרכז התנור מחממים עד 218°. לשפשף בשר בכל רחבי עם שמן; מפזרים 2 כפות פלפל סדוק, לחיצה לדבוק. החזרת בשר למדף על תבנית אפייה וצלי עד למדחום הנקרא מיידית שהוכנס לחלק העבה ביותר של אוגרי בשר125 עבור מדיום-רייר (135°f עד140 בחלק הדק ביותר), כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר צלי מהתנור ולתת לנוח 15 דקות.
3
מביאים רוטב לרתיחה; להקציף הנותרים 2 כפות חמאה. רוטב העונה לפי הטעם עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים חוט מצלי.
5
חותכים לרוחב צלוי לפרוסות בעובי 1/2 אינץ'; מסדרים על מגש.
6
מגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1
Chateau Coufran 2003 (צרפת, 23$). התווים העוריים, הארציים והפירות העדינים בבורדו בעל גוף בינוני זה מושלמים לטנדרלוין.
מרכיבים שתצטרך
1
המלחה מראש, המכונה גם brining יבש, נעשה לעתים קרובות כדי לשפר את המרקם של חתכים גידים של בשר. אבל זה גם עובד קסם על חתכים במכרז, amping את טעם ועסיסיות. זה נשמע מנוגד לאינטואיציה; במשך שנים החוכמה המקובלת הייתה כי מראש המלחה מתייבש בשר. אבל המלחה מתונה אתה תעשה כאן עושה את ההפך. מים נמשכים תחילה מתוך הבשר ולאחר מכן מקבל reabsorbed; לחות מלוחה, יותר טעים עוזר להגביר את הטעם. יתר על כן, החיצוני של הפילה מתייבש מעט, מה שהופך אותו מהר לחום בתנור.
מרכיבים שתצטרך