קושימומחה
מוכן ב6 שעות
מנות12
ציון בריאות43
מגזין

בשר בקר של חלוצים אישה

בשר בקר של חלוצים אישה
בשר בקר של פיוניר אישה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 612 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, מרק בקר, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל יהודי. זה מושלם עבור חנוכה. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות מתכונים דומים: Pioneer Woman Nachos, חלוצה אישה כנפיים חמות, ו חלוצה אישה קיש.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר בתפריט? נסה זיווג עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות K וינטנר מוריסון ליין סירה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
K Vintners מוריסון ליין סירה
K Vintners מוריסון ליין סירה
נטיעת סירה העתיקה ביותר בעמק וואלה וואלה, מדרונות הפונים דרומה-מזרחה, אתר קריר מעט למרגלות ההרים הכחולים. פצע בחוזקה במשך חיים ארוכים. אדמה צלויה, לבנדר, עשב יבש ובשר נרפא. ייחוס רציני, יין רציני.