קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

בשר חזיר וירקות אסיאתיים מוקפץ לשניים

בשר חזיר וירקות אסיאתיים מוקפץ לשניים
אסיאתית חזיר וירקות מוקפץ לשניים הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 457 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. אם יש לך lite רוטב שומשום אסייתי, חמאת בוטנים שמנת, ספגטי רב גרגרים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו בשר חזיר וירקות אסיאתיים מוקפץ, אסיאתית ירקות מערבבים ומטגנים, ו אסיאתית ירקות מוקפץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים ספגטי לפי הוראות החבילה, השמטת מלח.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, בהדרגה להקציף רוטב לחמאת בוטנים בקערה קטנה. מערבבים ברוטב סויה; להפריש. ירקות מוקפצים במחבת nonstick בינונית על חום בינוני גבוה 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בשר; מוקפץ 3 עד 4 דקות. או עד שנסיים.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף תערובת ההלבשה; מוקפץ 2 דקות. או עד מעט מעובה.
5
מסננים ספגטי, מניחים על מגש. למעלה עם תערובת בשר, כוסברה ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Delaire גרף Chenin Blanc עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.