קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות52
מגזין

בשר חזיר פילה עם סוכר חום שרוף, קונפי כתום, טימין

בשר חזיר פילה עם סוכר חום שרוף, קונפי כתום, טימין
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר פילה עם סוכר חום שרוף, קונפי כתום, טימין. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap יש 881 קלוריות, 126 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. מתכון זה ממייקל רולמן יש 1 אוהדים. אם יש לכם שמן זית כתית מעולה, שמן מן קונפי כתום, קונפי כתוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר חום בהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת משמש עם סוכר חום ומאפה קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו בורבון-חום סוכר בשר חזיר פילה, סוכר חום צלוי בשר חזיר פילה, ו בשר חזיר פילה במרינדה סוכר חום-בורבון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec
Agua de Piedra Gran Seleccion Malbec
טעמים צפופים של שזיף כהה ושוקולד, שכבות עם אלון קלוי וגימור קטיפתי שמשתהה ומתמהמה. זוגות היטב עם בשר בגריל, בינוני גבינה חזקה או פשוט בכוחות עצמו.