קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

בשר חזיר קריבי צלוי

בשר חזיר קריבי צלוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Tenderloin חזיר הקאריביים בגריל. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 489 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו את שמן canolan לחוץ expeller, בננות צהובות עור, פלפל סראנו, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. 51 אדם התרשמו מתכון זה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון במרכז אמריקה. נסו בשר חזיר קריבי צלוי, בשר חזיר בגריל קריבי עם סלסה אננס בגריל, ו בשר חזיר מתובל עם סלסה אפרסק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Alta Vista Vive Malbec עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Alta Vista Vive Malbec
Alta Vista Vive Malbec
זה Malbec יש ניחוחות פירות אדומים אינטנסיביים, שזיפים במיוחד, עם רמזים של וניל ועקבות עדינות של קפה. הוא צעיר, נפיץ ובהיר בפה. טעמי פירות ועץ יכולים להיתפס הודות לטאנינים המתוקים והעגולים שלה.