קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות23
מגזין

תבשיל קל Ropa Vieja

תבשיל קל Ropa Vieja
ניתן להכין את המתכון Easy Ropa Vieja תבשיל תוך כ-6 שעות ו-25 דקות . מנה אחת מכילה 409 קלוריות , 26 גרם חלבון ו -19 גרם שומן . , אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לך גרגירי חמי בקר, אורז, פלפל ג'לפנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זהו מתכון די זול לחובבי האוכל המרכז אמריקאי. עם ציון של 60% , המנה הזו טובה. נסו תבשיל Ropa Vieja קובה , Ropa Vieja - תבשיל בשר קובה , ותבשיל קובה בשר (Ropa Vieja) (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה משחימים בשר בקר בשמן מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מעבירים בשר ל-5 qt. בישול איטי.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מוסיפים בצל ופלפלים.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
שלבו עגבניות, מים, שום, כוסברה, ציר בקר, פלפל, כמון ואורגנו; יוצקים על ירקות.
מרכיבים שתצטרך
500 גרם פרימיום בשר טחון בקר500 גרם פרימיום בשר טחון בקר
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-8 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
6
הסר בשר בקר; להתקרר מעט. הסר שומן ממיצי בישול; מערבבים פנימה זיתים. לגרוס בשר בקר עם שני מזלגות ולהחזיר לבישול איטי; חום דרך.
מרכיבים שתצטרך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
7
מגישים עם אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)boneless beef chuck roast, cut in halfboneless beef chuck roast, cut in half1kgsפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי2(חוֹרֶף)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה6שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2largesפלפלים ירוקים, קצוצים בצפיפותפלפלים ירוקים, קצוצים בצפיפות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1פלפל habanero, זרע טחוןפלפל habanero, זרע טחון1פלפל habanero, זרע טחוןפלפל habanero, זרע טחון4פלפלים חלפיניו, זרעי טחוןפלפלים חלפיניו, זרעי טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2largesבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס686 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפימיאנטו-זיתים ממולאים, קצוצים בצפיפותפימיאנטו-זיתים ממולאים, קצוצים בצפיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

תבשיל עובד ממש טוב עם קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.