קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

עוגת סרט מנטה

עוגת סרט מנטה
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל מרכז אמריקאי. נסו להכין עוגת סרט מנטה בבית. תמורת 36 סנט למנה, מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 254 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-5 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-51 יגידו שהוא הגיע למקום. חג המולד יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב כקינוח. אם יש לך תמצית מנטה, צבעי מאכל, תערובת עוגה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 17%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: עוגת סרט פטל, עוגת סרט קשת ועוגת סרט תות.

הוראות

1
מכינים את בלילת העוגה לפי הוראות האריזה.
2
מעבירים 1 כוס לקערה קטנה; מערבבים פנימה את התמצית, צבע המאכל ו-1/2 כוס סוכריות מרוסקות.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
קפה מבושל חזק וחםקפה מבושל חזק וחם
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
3
כף 2 כוסות מהבלילה הנותרת לתוך 10 אינץ' משומנת ומקומחת. מחבת צינור מחורצים. מעל בזהירות בלילת מנטה; לא להתערבל. למעלה עם הבלילה הרגילה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
אופים ב-350 מעלות למשך 35-45 דקות או עד שקיסם הננעץ ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
שלבו סוכר וחלב של קונדיטורים; לטפטף על העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
6
מפזרים את יתרת הסוכריות המרוסקות.
מרכיבים שתצטרך
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.