קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

ג'ינג'רסנאפ דיפ

ג'ינג'רסנאפ דיפ
מטבל ג'ינג'רסנאפ עשוי להיות רק הר ד' אובר שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 153 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם יש לך סוכר של קונדיטורים, גבינת שמנת, ציפוי מוקצף מקרטון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 20%. נסו מטבל בצק עוגיות: טעם ג'ינג'רסנאפ נמרץ, עוגיות ג'ינג'רסנאפ, ו ג'ינג'רסנאפ מרטיני עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את גבינת השמנת, סוכר הקונדיטורים ותבלין פאי הדלעת עד שהם תפוחים. מקציפים בציפוי מוקצף עד לקבלת תערובת אחידה. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם תנומות ג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות Gingersnapעוגיות Gingersnap

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא חיית המחמד הנקמה של הטבע, נאט רוז פאסד. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים לאשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג כמה ניחוחות קלמנטיין ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא את הפה כמשי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחיך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת – החומציות מתונה, והגמר עובר לריבת תאנים רומזת בנגיעה זעירה של מליחות (כמו רוח אוקיינוס).