קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות26
מגזין

ג'מבלאיה

ג'מבלאיה
Jambalaya עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 461 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם אורז, פלפל, גבעולי סלרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: ג'מבליה בסיר אחד, ויג ג'מבליה, ו Jambalaya.

הוראות

1
מטגנים את הנקניק בתנור הולנדי על חום בינוני-גבוה עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להסיר ולהניח בצד.
3
מוסיפים את הפלפל האדום לתנור ההולנדי; מטגנים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
4
מוסיף את הסלרי, בצל ירוק, פטרוזיליה, שום, טימין, ערבוב טוב. מבשלים עוד 3 דקות, ואז מוסיפים את האורז, עדיין ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מוסיף את העוף, שילוב טוב. להפחית את החום נמוך לבשל 5 דקות. מערבבים את הנקניק, עגבניות, מרק, עלי דפנה, מלח, פלפל שחור, קאיין. מכסים ומבשלים 15 עד 20 דקות או עד שהאורז נעשה. מערבבים את השרימפס ומיץ לימון ומבשלים עד השרימפס פשוט נעשה, עוד 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(צינור גדול)(צינור גדול)
6
מגישים חמים.

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2גבעולי סלרי, קצוץגבעולי סלרי, קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה בגסותפטרוזיליה קצוצה בגסות1גדולפלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של hoboken eddie's hukilau)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לחתיכות בגודל ביסללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, לחתוך לחתיכות בגודל ביס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן, כגון andouille, פרוס לתוך סיבוביםנקניק מעושן, כגון andouille, פרוס לתוך סיבובים

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו ג ' ויס כרמים עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
ג ' ויס כרמים אלברינו
ג ' ויס כרמים אלברינו
Albariño בסגנון ספרדי מרענן וחזק עם ארומטיקה heighten וחומציות עסיסית. פריך ומרענן עם תפוח ירוק טרט, אפרסק לבן ופירות הדר פיקנטי, יחד עם לחמניות רטובות, בור משמש ופה מלוחים השקיה מה שהופך את לגישת הקיץ נהדר.