קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות43
מגזין

תבשיל קייג'ון חריף

תבשיל קייג'ון חריף
המתכון של תבשיל קייג'ון חריף יכול לספק את תשוקת הקייג'ון שלך תוך כ -20 דקות . בבמנה עיקרית זו יש 546 קלוריות , 37 גרם חלבון ו -33 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 30% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. הוא מושלם לסתיו . אם יש לכם תרד, עגבניות וצ'ילי, נקניקיות פולניות וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . עם ציון של 75% , המנה הזו טובה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם תבשיל מאכלי ים קייג'ון חריף , תבשיל מאכלי ים קייג'ון חריף ותבשיל מאכלי ים קייג'ון חריף .

הוראות

1
במחבת גדולה, מבשלים נקניק על אש בינונית עד להשחמה קלה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים עגבניות ומרק. להביא לרתיחה. מערבבים פנימה תרד. מחזירים לרתיחה; לבשל 2 דקות. מערבבים פנימה את האורז. מכסים ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מניחים לעמוד 5 דקות. מערבבים עם מזלג.

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם הבחירות המובילות שלי לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. יין אחד שתוכלו לנסות הוא קברנה סוביניון במחוז אגם גונוק. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
מחוז אגם גונוק קברנה סוביניון
מחוז אגם גונוק קברנה סוביניון
פרי קדימה עם דובדבן כהה, פלפל לבן חריף ועץ אלון, עם רמזים של לבנדר ווניל באף. טעמי פירות ממשיכים בחך עם טאנינים מוצקים משולבים וסיומת גמישה ארוכה.