קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

Speedy Seafood Gumbo

Speedy Seafood Gumbo
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכוני Cajun לקופסת המתכונים שלך, Speedy Seafood Gumbo עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מנה אחת מכילה 211 קלוריות , 13 גרם חלבון ו -7 גרם שומן . מתאים ל-12 ומחירו 1 מנות.7 דולר למנה. גשו לסופר וקנו חמאה, מים, בצל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן ופסקטרית . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 28% . Gumbo For Two: A Speedy Simmer , Gumbo פירות ים ו- Seafood Gumbo דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר קטן, מערבבים 1 כוס מים וחמאה; להביא לרתיחה. מערבבים פנימה אורז; מכסים ומסירים מהאש.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
תן לעמוד 5 דקות.
3
בינתיים, בתנור הולנדי, מערבבים את שאר החומרים ושאר המים. מביאים לרתיחה תוך ערבוב מדי פעם. להפחית את החום לבינוני; מבשלים, מכוסה, עד לחימום. מערבבים פנימה אורז מבושל.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

סוביניון בלאן, יין רוזה ואלברינו הם הבחירות המובילות שלי לגמבו. יינות אלה דלי טאנין ואלכוהול נמוך יותר ישלימו את החום במנות קייג'ון מתובלות, במקום לגרום לפה שלך לשרוף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא The Seeker סוביניון בלאן. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-13 דולר.
המחפש סוביניון בלאן
המחפש סוביניון בלאן
ניחוחות של ליים, אשכולית ופסיפלורה טעים עם מגע של עשבי תיבול ירוקים טריים. חך מרענן ותוסס עם ליבה של פרי מתוק המוביל לסיומת ארוכה ועסיסית. מתאים באופן אידיאלי לרכיכות, סלטים, מנות ברוטב הדרים, מסעות באוקיינוס, וסיור שמיכת פארק.