קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

ג'מבליה עוף והאם של יולה מיי

ג'מבליה עוף והאם של יולה מיי
המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו אורז, בצל ירוק, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: ג'מבליה עוף והאם של יולה מיי, Jambalaya עוף, ו Jambalayan עוף II.

הוראות

1
מפזרים את העוף עם מלח, פלפל שחור, קאיין.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
2
מחממים את השמן בסיר גדול וכבד או בתנור הולנדי על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים את העוף ומבשלים, ערבוב, עד השחמה מכל הצדדים, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
מעבירים את העוף לקערת ערבוב גדולה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
5
מוסיפים את החזיר לסיר ומבשלים, ערבוב, עד השחמה קלה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מוסיפים את החזיר לתרנגולת בקערה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
חםחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מוסיפים את הבצלים, הפלפלים, הסלרי והשום לסיר ומבשלים, מגרדים את תחתית הסיר כדי לשחרר את כל חתיכות השחמה. להחזיר את העוף והחזיר לסיר, להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים 25 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
מוסיפים את מרק העוף ומיץ עגבניות שמורות, מכסים ומבשלים במשך 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
9
מחית את השום המבושל על צד הסיר ומתמזג לתוך התערובת.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוסיפים את העגבניות, הבצל הירוק, פטרוזיליה, שרימפס וטבסקו ומתאימים את התבלינים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטב טבסקורוטב טבסקו
שרימפסשרימפס
11
מוסיפים את האורז, מכסים את הסיר, ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשל, מכוסה, ערבוב מדי פעם, עד שהאורז רך ורך והנוזל נספג, כ 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
12
מגישים חמים.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שלמות, קצוץ, נוזל שמורותעגבניות שלמות, קצוץ, נוזל שמורות0(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1קילוגרםפרייר עוף (על, עצמות, עור, וחותכים לקוביות 1 אינץ' , או 1 1/2 קילו ללא עור, שדיים וירכיים ללא עצמות, לחתוך לקוביות 1 אינץפרייר עוף (על, עצמות, עור, וחותכים לקוביות 1 אינץ' , או 1 1/2 קילו ללא עור, שדיים וירכיים ללא עצמות, לחתוך לקוביות 1 אינץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מבושל, לחתוך לקוביות 1/2 אינץחזיר מבושל, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים4שיני שום, קלופיםשיני שום, קלופים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי פלפלים ירוקים קצוציםזרעי פלפלים ירוקים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ (חלק ירוק בלבד)בצל ירוק קצוץ (חלק ירוק בלבד)11 קילו קישואים,רוטב פלפל מותג טבסקורוטב פלפל מותג טבסקו11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגר ארוך, שטוף סחוטאורז לבן גרגר ארוך, שטוף סחוט4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. Pazo de Galegos Albarino עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Pazo de Galegos Albarino
Pazo de Galegos Albarino
זה 100% אלברינו הוא יין ייחודי באמת אקספרסיבי מגיע גפנים מניבים נמוכה. באמצעות שימוש בתסיסה מלולקטית חלקית, היין מציג רעננות רבה יותר וביטוי ארומטי. יין בצבע קש זה מתגאה בניחוחות של תפוח ירוק, הדרים קלים ונימות פרחוניות. על החיך יין זה הוא התגלמות הטריות עם ביטוי טארט קל של אותו תפוח ירוק והדרים. החומציות הגבוהה במקצת היא סיבה לחגיגה כמו יין זה יהיה זוג להפליא עם כל מספר של מאכלים מתובלים או עשירים יותר.