קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

גבינה טופו נאגט

גבינה טופו נאגט
Tofu Nugget של גבינה עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. מתכון זה מכיל 10 מנות עם 262 קלוריות , 8 גרם חלבון ו -18 גרם שומן כל אחת. תמורת 53 סנט למנה , מתכון זה מכסה 6% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. אם יש לך ביצה, שמן לטיגון, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 21% , וזה לא כל כך יוצא דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: Nugget Parmigiana Sub , קדירה של צ'יקן נאגט , ותבשיל נאגט עוף .

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

נאגטס עוף עובד ממש טוב עם יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיבים. בשר לבן משודך בדרך כלל ליין לבן כדי לא להשתלט על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בוודאי רוטב יין אדום אפשר ורצוי להגיש עם אדום כמו פינו נואר. ה-Bubbly Pink Moscato היחפה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה בתוספת פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!