קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות20
מגזין

גוואקמולי אותנטי

גוואקמולי אותנטי
צריך איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ושלם 30 הר ד ' אובר? גוואקמולי אותנטי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 129 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. 1 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לכם מיץ ליים, פלפל ג'לאפה אונו, אבוקדו הס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 63%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: גוואקמולי אותנטי, סלט אבוקדו אותנטי קל, ו סלט אבוקדו אותנטי קל.

הוראות

1
מכניסים את כל המרכיבים לקערה ומערבבים היטב עם האצבעות, ומאפשרים להישאר כמה נתחים. טעם ולהתאים תבלינים כפי שאתה מעדיף.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים מיד או מכסים בניילון נצמד, שאמור להיות מיושר עם גוואקמולי כדי לשמור על האוויר ולמנוע השחמה, עד 1 שעה לפני ההגשה. רגע לפני ההגשה מוציאים את העטיפה ומגישים עם צ ' יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, ונוצץ רוזתי. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרתפי הדרקון. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
מרתפי הדרקון. ריטה הילס פינו נואר
מרתפי הדרקון. ריטה הילס פינו נואר
2016 היה עוד מחרוזת של בצירים נהדר בסנטה ברברה. היה לנו עוד ניצן מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך הסט, המאפשר יבול חזק ומאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי וההבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר באופן בלתי סביר האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו ענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, והענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בוקר קריר, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. נראה כי היינות הם בעלי אופי פרי נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.