קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות55
מגזין

גירוס סלמון בגריל

גירוס סלמון בגריל
סלמון בגריל Gyros הוא pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 31 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 378 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גרידת לימון, מלח כשר, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זרעי הגפן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תות קרמבל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. נסו סלמון יווני Souvlaki Gyros עם Tzatziki, Gyros בשר בקר בגריל, ו גירוס עוף בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שלב את כל המרכיבים המרינדה בשקית פלסטיק resealable.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מוסיפים את הסלמון, אוטמים את השקית ומקררים למשך 30 דקות לפחות, או עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
4
מחממים את הגריל אם משתמשים בחוץ, או מחממים מראש מחבת גריל stovetop מקורה על אש בינונית-נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
כירייםכיריים
גרילגריל
5
הסר סלמון מן המרינדה והגריל עד מבושל דרך, על 3 עד 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
הסר מן הגריל לצלחת ולשמור על חם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
שים את הפיתות על הגריל כדי להתחמם דרך.
מרכיבים שתצטרך
פיתהפיתה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
8
מגישים על ידי חיתוך פיתות לשניים, ממלאים אותם עם סלמון, וציפוי אותם עם תערובת עגבניות ורוטב מלפפון שמיר.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
סלמוןסלמון
עגבנייהעגבנייה
פיתהפיתה
רוטברוטב
שמירשמיר
9
מוסיפים חסה קרחון, אם תרצה, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
חסה קרחוןחסה קרחון
10
שלב את כל החומרים בקערה גדולה ולהניח בצד עד מוכן להרכיב את gyros.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה. מכסה ומקרר עד מוכן לשרת, לפחות 30 דקות, או עד 12 שעות.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, זרע, דק קצוץ מלפפון אנגליקלופים, זרע, דק קצוץ מלפפון אנגלי2(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,רסק שום (1 ציפורן גדולה עם קמצוץ מלח כשר, מעוך לתוך הדבק)רסק שום (1 ציפורן גדולה עם קמצוץ מלח כשר, מעוך לתוך הדבק)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רסק שום (1 ציפורן גדולה עם קמצוץ מלח כשר, מעוך לתוך הדבק)רסק שום (1 ציפורן גדולה עם קמצוץ מלח כשר, מעוך לתוך הדבק)2(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יוונייוגורט יווני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועה, אופציונליתחסה קרועה, אופציונלית11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת11 קילו קישואים,גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת11 קילו קישואים,עלי אורגנו קצוציםעלי אורגנו קצוצים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי4פיתות לחמיםפיתות לחמים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרובע דק פרוס בצל אדוםרובע דק פרוס בצל אדום01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל חריףפתיתי פלפל חריף680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון טרי ללא עור, (מועדף בטבע)פילה סלמון טרי ללא עור, (מועדף בטבע)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות11 קילו קישואים,חומץ בלסמי לבןחומץ בלסמי לבן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה שמורת 7cellars Elway. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.