קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

גלגלי עיניים ליל כל הקדושים מפחיד

גלגלי עיניים ליל כל הקדושים מפחיד
צריך מתאבן ללא גלוטן? גלגלי עיניים ליל כל הקדושים מפחיד יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 30 מנות. עם 229 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Allrecipes יש 699 אוהדים. ליל כל הקדושים יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו שוקולד, תמצית ונילן, חמאת בוטנים עם שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. נסו עיניים מפחידות, עיניים מטוגנות ומפחידות בתוספת 5 S מפחיד, ו אוכל מפחיד: עצמות מקל לחם ועיניים בשרניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים את חמאת הבוטנים והחמאה עם מיקסר חשמלי בקערה גדולה עד חלקה. מקציפים את הסוכר והוניל. מכסים ומקררים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
רול בצק מקורר לתוך כדורים קטנים, בגודל גלגל העין ומניח על 2 גיליונות אפייה מרופדת בנייר שעווה. להכניס למקרר עוד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
נייר שעווהנייר שעווה
3
ממיסים את השוקולד הלבן וקיצור זכוכית בטוחה במיקרוגל או קערה קרמית במרווחים של 30 שניות, תוך ערבוב לאחר כל התכה, במשך 1 עד 3 דקות (בהתאם למיקרוגל שלך). אין לחמם יותר מדי או שוקולד יהיה חרוך. טובלים את כל גלגל העין לתוך השוקולד הלבן ומעבירים לנייר השעווה עד שהשוקולד נקבע. אתה יכול לצנן אותם במקרר.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
4
מערבבים כמה טיפות של צבע מאכל כחול לתוך שוקולד לבן נמס הנותרים. הפוך עגול " קשתית "על גבי גלגל העין מקורר ולחץ על שבב שוקולד מיני במרכז עבור" תלמיד."עבור עיניים אדומות מפחידות במיוחד לקחת קיסם טבול בצבע מאכל אדום ולעשות קווים מתפתלים על העין.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
שוקולד לבןשוקולד לבן
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים