קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

גלידות תות אפרסק

גלידות תות אפרסק
אפרסק תות שדה נטול גלוטן, וללא חלב קינוח. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 183 קלוריות. מתכון זה משמש 6. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם מיץ ליים, סוכר, תותים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 30%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון גלידות אפרסק-אמרטו, גלידות אפרסק צלויות, ו גלידות אפרסק אימפריאליות.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את האפרסקים והתותים.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלב את הסוכר ומיץ הליים; יוצקים מעל פירות וזורקים בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3
מגישים מעל גלידה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

קרם שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון הם בחירה מצוינת לסונדה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.