קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת גלידה דלת שומן

גלידת גלידה דלת שומן
צריך קינוח ללא גלוטן? גלידה דלת שומן יכולה להיות מתכון מצוין לנסות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 282 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. זה מובא לך על ידי Food.com. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכי לחנות ותקני ריבת אוכמניות, ציפוי מוקצף, יוגורט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 20%. מתכונים דומים: כדורי אנרגית קינמון דלי שומן, בייגל פחמימות נמוך-בצק ראש שמן קמח קוקוס, ו עוגיות תות וגלידת שמנת.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לקינוח קפוא. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "