קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת וניל עם רוטב מייפל-אגוז

גלידת וניל עם רוטב מייפל-אגוז
גלידה Vanillan עם רוטב מייפל-אגוז נטול גלוטן,, חלב חינם, ו ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 635 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. גשו לסופר וקנו סירופ מייפל, מלח, גלידת ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו קינוח ידידותי תקציב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו גלידה Vanillan עם רוטב מייפל-אגוז, גלידת וניל צ'אי, ו עוגת קרם מייפל-אגוז (מתכונים דומים).

הוראות

1
סירופ מייפל מבשלים ומלח בסיר בינוני כבד על חום בינוני עד מעט מעובה, על 5 דקות (לא מערבבים).
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להוסיף 1/2 גביע גלידה לטאטא עד חלקה, על 1 דקה. מערבבים באגוזים. (ניתן לעשות 4 שעות קדימה. כיסוי וצינה. לחמם מחדש על אש נמוכה, ערבוב לעתים קרובות.) לגרוף גלידה שנותרה לקערות. רוטב כפית מעל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
אגוזי מלךאגוזי מלך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מקציףמקציף

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.